środa, 14 października 2015

Dwa lata!

Dwa lata minęło od mojego pierwszego wpisu. Z tej okazji uraczę Państwa, a jakże, "twórczością poetycką"

Dwa lata wpisów, to już niemało!
Cztery "bruliony" się zapisało,
Nie drobnym maczkiem na kartce w kratkę,
Ale w Bloggerze mam swą zakładkę.

Dni już siedemset stukam w klawisze,
O sprawach różnych z zapałem piszę,
Są to w większości moje wrażenia,
Co komentują "wokół" zdarzenia.

Na obiektywizm się w nich nie silę,
Lecz opisuję emocji chwile.
Są to po prostu moje notacje,
Gdzie rejestruję własne frustracje!

Tak jak człek każdy, mam krąg wartości,
Których łamanie często mnie złości!
Na kartkach blogów więc to się mieści
I daję słowo NIE ZMIENIĘ TREŚCI!

Dla Czytelników, co śledzą wiernie,
Ślę swe ukłony, wdzięczny niezmiernie.
Za to, że czytać nie zaprzestali
Choć się czasami nieco zżymali!

PS. Na koniec rocznicowy bonus...link do pierwszego wpisu z 14 października 2013 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz